Internet pretraživač Firefox koji je razvija kompanija Mozilla u Evropi je prestigao Microsoftov Internet Explorer. U decembru 2010. godine Firefox je dostigao udeo od 38,1 posto na evropskom tržištu internet pretraživanja, dok je udeo Internet Explorera pao na 37,5 posto. Google Chrome je zabeležio snažan rast korisnika, pa njegov udeo iznosi 14,6 posto tržišta, nakon što je u decembru 2009. imao udeo od 5,1 posto. Ove promene na tržištu događaju se jer Google Chrome krade udeo od Internet Explorera, dok Firefox samo zadržava svoj postojeći udeo. Gubitak vodeće pozicije na jednom tako velikom tržištu Aodhan Cullen, izvršni direktor u kompaniji StatCounter, objašnjava dogovorom Evropske komisije i Microsofta koji je od marta prošle godine evropskim korisnicima svog operativnog sistema Windows ponudio izbor između 12 pretraživača, a ne kao do sada Internet Explorer.
Internet pretraživač Firefox koji je razvija kompanija Mozilla u Evropi je prestigao Microsoftov Internet Explorer.
U decembru 2010. godine Firefox je dostigao udeo od 38,1 posto na evropskom tržištu internet pretraživanja, dok je udeo Internet Explorera pao na 37,5 posto. Google Chrome je zabeležio snažan rast korisnika, pa njegov udeo iznosi 14,6 posto tržišta, nakon što je u decembru 2009. imao udeo od 5,1 posto.
Ove promene na tržištu događaju se jer Google Chrome krade udeo od Internet Explorera, dok Firefox samo zadržava svoj postojeći udeo.
Gubitak vodeće pozicije na jednom tako velikom tržištu Aodhan Cullen, izvršni direktor u kompaniji StatCounter, objašnjava dogovorom Evropske komisije i Microsofta koji je od marta prošle godine evropskim korisnicima svog operativnog sistema Windows ponudio izbor između 12 pretraživača, a ne kao do sada Internet Explorer.
Na globalnom nivou udeo Internet Explorera u decembru je skliznuo na 46,9 posto, Firefoxov je iznosio 30,8 posto, a Google Chrome je držao 14,9 posto tržišta.